2014. február 18., kedd

Utazás Veled

Majdnem kezembe vettem a mikrofont (csak leesett, én pedig visszatettem), de az ötlet jó volt és eljátszottam a gondolattal, mit is mondanék, ha most beszélhetnék. Álmosan és fáradtan dőltem hátra székemben és meredtem kifelé az ablakon. Eszembe jutott, reggel mekkora ködön át jöttünk, még az árok széle sem látszott. S mostanra ragyogó, szinte nyárkék az ég, a szántások olyan friss, üde zöldek, mint akik nem is hallottak még hóról, februári hidegről. Valami tiszta, szép jelre vágytam és megértettem: nem kell kívül keresnem.
Ezt mondanám:
Dőlj hátra, élvezd, hogy úton lehetsz. Örülj, mert Ezzel a "sofőrrel" biztonságosan utazol. Tudom, értem én, félsz, hiszen majdnem mindennap történik "baleset" és talán Te is átéltél már egyet (kettőt...). Nyomasztanak emlékek, de: minden autóbusz más. És minden utas is más. A félelem megöli a percet. Utazás helyett majd azt látod, hogy nem láttad az utat. Hát újra mondom: ne félj! 

10 megjegyzés:

  1. név:.................2014. február 18. 19:41

    A gépjármű vezetési tudásomban nyugodtan megbízhatsz ,nagyon sok helyzetet előre megérzek ,mondhatni :beszari vagyok.
    Most lekopogom,nagyobb balesetem még nem volt, pedig 39 éve vezetek.
    Igaz sokkal fiatalabbnak nézek ki. Bőr hátizsákod van ?Még ilyet.

    VálaszTörlés
  2. :)
    Attól a néhány telefontól eltekintve kellemes volt az út.:)
    Hogy lehet az én közönséges hátizsákomat bőrnek látni? Nem értem.

    VálaszTörlés
  3. Hát mert nem látta, csak találgat a szentem! :-)

    VálaszTörlés
  4. Én szeretnék becsukott szemmel csak utazni.. Nem látni a tájat, csak elképzelni... Nem hallani a motor zúgást, a kerekek csikorgását, csak valami hatalmat, békét átélni, megélni... Persze mindezt nem egyedül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt olvastam valahol:
      "utazni veled s örömmel teljesnek
      lenni mert elég hogy vagy
      elég hogy látlak és hallak
      elég hinni hogy bármikor szólhatok
      tudni hogy érinthetlek
      s a világ nem úr rajtunk
      hanem mi vagyunk egymásnak urai
      mert észrevétlen társam lettél
      itt vagy és fogod a kezem"

      Törlés
  5. név:.................2014. február 19. 20:36

    Szép gyermekkor jöjj vissza egy szóra:
    Őszi rózsa, fehér őszi rózsa.

    VálaszTörlés
  6. Hát? :-) Mint télen a szalmakalap... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell, hogy kapkodják azt a szalmakalapot. Megsúgom: maradni kéne már!:)

      Törlés