2014. február 13., csütörtök

Ölelésnap helyett

Az elmaradt ölelésnap óta bevallom, előfordult egyszer vagy talán kétszer, hogy megöleltem valamelyik tanítványomat. Ma: kétszer is. Spontán, órámon és mert jólesett. Elmesélem szépen az egyiket.
Megyek a sorok között és kérdezem:
 - Mit érdemel az, aki nem írja azt, ami a táblán van? - ez vagyok én.:)
 - Egy ölelést. - mondja egyik lánykám.
Visszalépek és jólesőn átölelem.
Ragyogó szemekkel néz rám én pedig mondom, hogy attól ugyanilyen szépen be tudok írni 1-est. Persze, okafogyott a dolog.
Hazafelé megkérdeztem a buszsofőrt, hogy megáll - e a színháznál?
...nem értettem a válaszát ezért visszakérdezek:
 - Tessék?
 Jól a szemembe néz (vezetés közben) és tagoltan újra mondja:
 - Önnek bárhol megállnék!
Hát ennek a dalnak most ez (is) az apropója.

27 megjegyzés:

  1. De jók is az ilyenek! :-)

    Nekem kevésbé romantikusat mondott ma egy falubéli sofőr, ahogy elmentem mellette a bicajjal: Még a végén alám kerülsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti már régebbi ismerősök lehettek:)

      Törlés
    2. Hát igen, az én hősöm, Z. barátja az illető. Szóval úgymond van joga viccelődni. :-D
      Bár tudod, nekem is van buszsofőröm. A közalkalmazotti papíros, hihihi.

      Törlés
    3. :D Emlékszem! És eszembe is jutottál.:)

      Törlés
  2. Mindketten ugyanazt mondták. Vágyaikat fejezték ki csak,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemrég felmerült bennem, hogy írok egy bejegyzést: "Mire vágyik a férfi?" címmel.:DD. Aztán letettem róla:)

      Törlés
    2. Lehet, hogy érdekes téma lenne pedig, főleg hogy, női szemmel látva.....:)) belevághatnál!

      Törlés
    3. Mekkora volna, ha a férfiak meg reagálnának rá, mit látunk rosszul mi nők! de nagyon nagyon rosszul.....

      Törlés
    4. Az igaz, nem lenne rossz, ha kiderülne, mit látunk rosszul.
      Azt hiszem: minden "csak" tapasztalat.

      Törlés
    5. név:.................2014. február 17. 8:20

      "Mire vágyik a férfi ?"
      http://youtu.be/_0t9_UMpT6k

      Törlés
    6. Szerintem jobb, ha a férfi kutat a nő után.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Most nem tudom pontosan, melyik mosolyodat kell magam elé képzelnem: a kajánt vagy a léleksimogatósat?:)

      Törlés
    2. Tudod, a barátok választhatnak.
      Hát válassz, amelyik jobban illik az elképzelésedbe.
      stali

      Törlés
  4. Beleképzeltem magam a tanítvány helyébe: biztosan nagyon meglepődtem volna a reakciódon és biztos, hogy nagyon zavarba jöttem volna....és az is biztos, hogy örök nyomot hagyott volna bennem.
    Olyan jó volt olvasni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én időmben ez teljességgel elképzelhetetlen lett volna. Szóval ha jobban belegondolok: ő provokálta ki. Legfeljebb nem számított rá, hogy meg is teszem.:)
      Azért én se gondolnám, hogy ez rossz emléket hagyott benne.
      Viszont nem fogom túl sűrűn megtenni:).

      Törlés
  5. Én a buszsofőr helyébe képzeltem magam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. név:.................2014. február 14. 15:51

      Én voltam a buszsofőr.

      Törlés
    2. Miért Crazy, nálatok is van színház, ahol meg lehet állni? :-DDD

      Törlés
    3. név:........
      Majdnem elhittem!:) De mégse lehettél, mert az én sofőröm a te kommented időpontjában épp velem (is) buszozott.:)

      Törlés
    4. név:.................2014. február 15. 8:53

      De ugye azért viccnek elment?

      Törlés
    5. :)
      Megsúgom: a város stimmelt.:)

      Törlés
    6. név:.................2014. február 16. 10:29

      Akkor mégis én voltam ,bíztam benne ,hogy az éjféli buszhoz kijösz,mert féltem hazamenni.

      Törlés
    7. Aztán lemegyek és végignézzem, ahogy szépen elsétálsz valaki mással: hiszen még a hátizsákomat sem láttad, szerintem a kabátom színére sem emlékszel...:)) és egyébként is este egyedül nem megyek sehova.

      Törlés
    8. név:.................2014. február 16. 17:47

      Na piff neki!

      Törlés
  6. CrazyMan:
    Igen? És Te mit tettél vagy mondtál volna?:)

    VálaszTörlés