2014. február 9., vasárnap

Imádtam azt a fiút:)

Amikor egy bankban jártam,  várakozás közben egy ideig figyeltem a biztonsági őr arcát. Aki napi 8(?) órában szinte szót is alig vált, hanem kötelező bizalmatlansággal nézi a világot. A bankoskisasszonytól sem esett jól a faggatózás, hogy mi az oka annak, hogy először járok náluk, miért van nekem állandó és ideiglenes lakcímem, stb..... 
Egy másik szolgáltatónál:
Hosszú sor a pénztárak előtt, a kijelzőn hatalmas betűkkel, jól láthatóan a következő felszabaduló pénztár száma. Ő mindenkire ráköszön, mosolyog és vált vele pár szót, hová és melyik pénztárhoz is kell menjen. Gyakorlatilag teljesen értelmetlen amit csinál.:) 
Mégis...
Ilyen is van ám ebben az országban.

4 megjegyzés:

  1. Bankban más a biztonsági őr feladata. Sokkal nagyobb a felelőssége is. :-)
    Dehogy értelmetlen a szolgáltatóknál... A biztonsági őr nem csak azt nézi, amit te észreveszel. Ott is történhetnek olyan dolgok, amikre mi nem is számítanánk. :-)
    Bár azért kíváncsi lennék, egy-egy szektorban hány biztonsági őr az, aki valóban alkalmas a feladatra... Mert ha történne valami, szerintem sokan nem lennének a helyzet magaslatán.

    Egyébként nagyon sokan lenézik ezt a szakmát, pedig iszonyatosan embert próbáló, egész nap állni, sétálni, látszólag nem tenni semmit, keveset beszélni... Régebben "agyhalott" munkának hívtam, bár nem az.

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó, hogy megszólaltál, mert szembesítesz vele, mennyire másképp is lehet értelmezni a szavakat. Nem nézem le!!!! Te jó ég...eszembe nem jutna! Sőt, éppenséggel csodálom azokat akik ezt képesek csinálni!
    És épp azért csodálom, mert számomra nagyon nehéz, ha nem lehetetlen feladat lenne. Tisztában vagyok vele, hogy fontos munkát végez, inkább azon gondolkoztam el, hogy neki kötelező bizalmatlannak lennie:) - munkájából adódóan egészen másképp látja az embereket, mint én.

    VálaszTörlés
  3. Van egy nénim, aki többször elmondja, hogy az egyik unokája nem a szakmájában dolgozik, hanem "csak" biztonsági őr. Mindig próbálom őt meggyőzni, hogy ne zavarja ez a dolog, ha egyszer az unokája azt szereti, abban érzi jól magát.
    Szóval van aki kifejezetten szereti ezt csinálni. Lehet az ilyenekből lesznek a kedves, köszönős biztonsági őrök? :-)
    Csak úgy gondolkodom.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem könnyen lehet.:)
    Elkezdtem gondolkodni én is, (bár tudom nem kellene:)), de a tanításnak számomra legkevésbé kedvelt része, amikor dolgozatot íratok: biztonsági őrt kell játszanom:)

    VálaszTörlés