2014. február 3., hétfő

Csak a játék kedvéért:)

Chanson - kedves:) Hát tessék:

1. Szeretek játszani, mindenfélét, "okosságiakat" is (ebbe az ország - város is beletartozik), de a nagyon bonyolult szabályokat nem csípem, értelmetlennek és fölöslegesnek tartom. Fiaim kedvéért sokszor játszottam azért olyat is (ha most eszembe jutna egynek is neve, de jó lenne! - megvan:  Mister-X). Például sakkozni is szeretek, csak nem  tudok.:)
2.  Könnyen zavarba jövök....kivéve, ha problémát kell megoldani.
3. Gyerekkorom szinte eseménytelenül telt: tanultam és dolgoztam édesanyámékkal a szőlőnkben. És olvastam sokat: mondhatnám, az életet könyvekből ismertem meg.
4. Víz.....:)) Víz, víz, minden mennyiségben. Vízparton lenni, víz mellett sétálni, úszni, nézni, érinteni! Vízimádó vagyok. Természetimádó is. Szeretem a hegyet, hegyek, erdők nélkül nem tudom elképzelni az életem. Szeretek hegyre menni fel! (jobban, mint le....:)
5. Rajtam a szépségipar nem gazdagodna meg. Magam fodrásza vagyok,  festem is a hajam, mert Kicsifiam születése óta (igaz, akkor sem voltam fiatal) ősz vagyok és az ugye...milyen már?
6. Szeretek a káoszból rendet csinálni. Ebbe a takarítás is beleértendő, de nem a mindennapi rutint szeretem, hanem az élményt, amikor látom hogy a poros tiszta lesz, a fölösleges eltűnik a polcról, ami nem volt a helyén, helyére kerül. Még ennél is jobban élvezem, amikor kezemben egy - egy tárggyal felidéződik egy emlék és azon jól el is szoktam merengni.
7. Asztalnál ülve enni és közben hosszan beszélgetni. Hosszan - hosszan beszélgetni....(cserébe az sem baj, ha én vagyok a házigazda, azaz örülök minden vendégnek és nem jövök zavarba, legalábbis nem  nagyon a váratlanságtól, esetleg kupitól.:) - nem véletlenül EZ az utolsó!:))


+1: Szeretem a meglepetéseket!:D

És kíváncsi is vagyok, tehát lesz ami lesz, továbbítom a játékot:
CrazyMan
Jazoli
Junik
La Paloma Negra
Tibor
Vénember
Viczelek (ha erre járnál:D)


...a  többiek már megkapták.

20 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :)
      Amúgy megkérdezhetem, min tetszik mosolyogni?:)

      Törlés
    2. Csal elolvastam és mosolyogtam. Másnál is... Jó ezeket olvasni. :-)

      Törlés
  2. ősz vagyok és az ugye...milyen már?

    Milyen lenne? Hát szép. Szeretem, mikor a nénik gondolnak egyet, és elkezdik lenöveszteni a festéket és kibukkan a szép hófehér, igazi hajuk.
    Érdekes, még egy se volt, akinek rosszul állt volna, sőt! Van aki megfiatalodott tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Szeretem az ősz hajamat. Az akkor még kicsi gyerekeimet zavarta, hogy ősz anyukájuk van.:) - a kérdés erre vonatkozott. Egyébként pedig mindennek eljön az ideje:)

      Törlés
    2. Pipulka, de hol vannak itt nénik? :-D

      Törlés
    3. Ja, hogy itt bácsik vannak. Értem, párdon. :-DD

      Érdekes, mindig a gyerekeket zavarja az ősz haj. A nyolcvanon túli Maris nénim is lemondott a festésről, mert már nem bír eljárni a fodrászhoz. Addig se magáért tette. Az unokái megrökönyödve kérdezték: Mama, akkor most már mindig így fogsz kinézni???
      Pedig tök aranyos igazi fehér nagymamás lett.

      Nem tudom, engem soha nem zavart, hogy a nagymamáim vagy anyukám ősz. Igaz, akkoriban szinte senki nem festette a haját.

      Törlés
    4. Katici: :) Engem nem zavar - ha egy gyerek mondja.D

      Törlés
    5. Pipulka: hát ez az, akkoriban nekem sem jutott volna eszembe festeni. De egyszer eljön az idő, amikor újra nem akarom majd.:)

      Törlés
  3. Örülök, hogy kapható voltál a játékra! Olyan jó így megtudni valamit egymásról, ami egyébként nem lenne téma! Én nagyon élvezem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg legalább tudok kötekedni és évődni az emberkékkel az új információk birtokában hihihi.

      Törlés
    2. Pipulka: Kötekedj és évődj csak:)

      Törlés
  4. Meglepődve olvastam a nevemet alul. Egyszer régen már játszottam ilyet, de vegyes emlékeim vannak róla. Talán mert nem vagyok a szavak embere...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy reagáltál. Már el is olvastalak.:) Tényleg nem.:)

      Törlés
    2. Jé. Eddig abban a (téves?) hitben olvastalak, hogy egész jól bánsz a szavakkal.
      :-) stali

      Törlés
  5. 1. nem tudok nemet mondani....

    VálaszTörlés
  6. Örülök, h gondoltál rám Hajnalfürdő:)

    VálaszTörlés