2014. május 1., csütörtök

Fel kellett ébrednem

Délutáni hangulat
Amikor hetek óta erre a napra vártam, fejemben megjelent egy kép: délig:) alszom és kényelmesen, kellemesen töltöm a napom. Kipihenem a sok hajnali ébredést, a rövid éjszakákat. Nem így történt. Úgy pattant ki hajnalban a szemem, mint aki semmi másra nem várt, csak erre a napra, hogy hasznosan tölthessem. Egy darabig még vártam a kávéra (persze, hiába:)), majd kibújtam az ágyból és gyönyörködtem a napban. Ő hívott. Miatta ébredtem tiszta fejjel és tele szívvel. Millió feladatot találtam  ki magamnak de azt is biztosan tudom: így ébredni csoda. Magam döntök, mi az, aminek az időmet szentelem. Pl. beszélgetek majd a fiaimmal. Meg kiülök a tornácra és süttetem a hasam miközben a madárcsicsergést hallgatom. Meg jónéhány elmaradásom is pótolom. Persze, tuti, hogy nem mindent fogok majd megcsinálni, amire most azt gondolom, szeretném, ezért nem is tervezek.:) Csak cselekszem, szabadon, szívemből.

13 megjegyzés:

  1. Legyen úgy!
    Nekem a munka ünnepe a mai nap, tehát kisült egy adag sajtos csiga és gyakorlatilag készen van az ebéd is.
    stali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig úgy lett. A sütés - főzés - mosás - takarítás - kertészkedés nekem nem munka: szeretem. És még egy népkerti "randevú" is belefért.:) Azt sajnálom, hogy nem sikerültek a fotók a tavirózsákkal. (nagyon szeretem őket)

      Törlés
    2. No ezért rendkívül irigyellek, hogy a mosás, főzés, takarítás neked nem munka.

      Törlés
    3. Azon múlik, ami közben a fejemben van.:)

      Törlés
  2. "cselekszem, szabadon, szívemből."..ez az igazi ünnep :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ha mindent meg tudnék csinálni, amit szeretnék! Így hát én sem igen tervezek már egy ideje.
    Viszont én 3\4 11-ig aludtam. Kávéra én is hiába vártam, Ő sem hívott, hahaha :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolj bele, ha mindent megcsinálnánk, amit szeretnénk, másnapra mi maradna?:D
      Na, majd jövő május 1 - én megbeszéljük...:)

      Törlés
  4. Ez a jó kis tornác hol van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a házban, aminek a kapuját nemrég megmutattam.:) Igaz, hogy már csak elbontásra vár, de amíg van, addig igyekszem minden pillanatot élvezni benne.

      Törlés
  5. Pedig gyönyörű, akartam én is kérdezni, hol van... biztosan le kell bontani....?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      E-mailben szívesen írok róla.:)
      A mai bejegyzésemhez (Kávézás....mellékeltem egy újabb fotót, az talán részben egy kicsit magyarázatul szolgál)

      Törlés
  6. Igen, így látva már érthető - bár én utolsó percig ragaszkodnék valami megoldáshoz:), de feltételezm, Ti már ezen túlvagytok (az utolsó percen, és nincs más megoldás)

    VálaszTörlés