2014. március 21., péntek

Mindig van választás

Mindig eldönthetem, hogy épp a szétszakítottságot élem - e, vagy figyelek Magamra, arra a bizonyos belső hangra. Ő az, akinek olthatatlan vágya az Egy. Az Egy(ség) én vagyok. Úgy hordozom  magamban, s a legnagyobb tévedésben élek, amikor kívül keresem. Amikor azt képzelem, mástól kapom meg, más fog valami olyat tenni/mondani, amitől átélem, rátalálhatok. Minden választásom én vagyok és én vagyok az is, aki elválasztom magamat, akkor is, amikor választhatnám az Egyet. Az Egyet, aki Bennem van, Benned...kivétel nélkül mindannyiunkban. Mindig dönthetek, hogy mire fókuszálok, mire figyelek. Amíg várok, amíg azt képzelem, valaminek meg kell történnie, olyankor valójában magam elől menekülök. Magam elől, aki pedig az egyetlen vagyok, aki Itt és Most megadhatja azt, amire várok. Szeretni azt, Aki Vagyok, gyöngédséggel, elfogadással lenni magam iránt, tisztelni azt, Aki épp most tesz, gondolkodik, cselekszik, megbocsátani, azt, amivel nem értek egyet:)...mert mindez lesz az, amit adni képes vagyok Neked.
Szeretek enni!:)

10 megjegyzés:

  1. :-)
    stali
    Ja, és mellesleg :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó társaságban jobban esik "falatozni" és falatozni....:D

      Törlés
  2. http://indafoto.hu/szittyazoli/image/20715967-5b216b80#nagyitas

    VálaszTörlés
  3. ...üvdvözlettel " a mester". :)

    VálaszTörlés
  4. Egység bennünk, és rajtunk kívül is... Ettől Egy-ség. S ettől lesz mindenség. Én így gondolom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad lehet és az én hiányosságom, hogy erről nem ejtettem szót. Hiszen amint bent, úgy kint. Valójában mégis azt gondolom, ha a kintit nem látom egyben, ha "szétesettnek" érzem, az is belülről ered.
      Mindenség: mennyire szeretem ezt a szót!:)

      Törlés
  5. Jó étvágyat ahhoz a fogáshoz, amit a mindenkori éppen mostban kiválasztasz az életétlapról! :)

    Úton

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm.
      Jó volna megtanulnom választani (is).:)

      Törlés