2014. március 6., csütörtök

Ha nem hallom a zenét...

...annak nem az az oka, mert kívül falak vannak.  A világ sosem veheti el Tőlem, csak én lehetek az, aki nem jó felé fülelek. A kotta bennem van s ha a másikéra figyelek, szükségszerűen eltévesztem az ütemet, a dallamot. Nincs más dolgom, csak fókuszálni...belülre. Így mentem a folyosón és nem halottam a ricsajt, nem jutott el hozzám ocsmány szó, csak bent egy pillanatra csendet teremtettem: és újra megszólalt a zene. S minden szembe jövő diák mosolyogva köszönt rám és én rájuk. Így lett a halk hegedűszólóból szimfónia.
S ha már zenéről írtam, akkor legyen:)
Ő...: (nem a látvány miatt választottam, de nem találok más felvételt)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép zene! Ha Neked is hasonló kottád van, akkor szuper! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan ... életszerű:) Néha lágy és gyöngéd, áradó, máskor dinamikus és lüktető.

      Törlés