2014. március 5., szerda

Igen vagy nem?:)

Van egy sálam, amit néhány éve vettem és azóta nem "tudom" leszedni a nyakamról. Nem azért, mert azzal díszítem magam, illetve nem ez a fő ok. Szükségem van rá (nekem is vannak érzékeny pontjaim).
Sokszor gondolkodom rajta, hogy annyi szép sálam van, időnként az öltözékem is indokolná, hogy másikat tegyek fel. De nem és nem. Mindig ugyanőt, mindig ugyanazzal a szemüveggel. (mert abból is van tartalék)
Ezek már szinte emblémáimmá lettek.
Mondták már rám, hogy szeretem a változatosságot. Amúgy ki nem? Most nem tudom pontosan, mit is gondoljak.
Nem akarok másikat ehelyett a sál helyett - mert érzem, megtaláltam az igazit.

10 megjegyzés:

  1. Tárgyhűség, álomhűség, ez a sál azonban maga a változatosság.
    Ahogyan az álmaid is.
    stali

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az, mert minden olyan jeggyel rendelkezik, ami egy sálban számomra fontos. És ettől valóban változatosnak érzem. Ez még akkor is igaz, ha előtte nem tudtam, hogy őrá vágyom.:)

      Törlés
  2. Ez tiszteletet parancsol! Senkinek nincs joga belerondítani a megszokott életedbe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belerondítani valóban nincsen, de itt nem a megszokáson volt a hangsúly. A lényeg az utolsó mondatban van.

      Törlés
  3. Nekem is vannak kedvenceim, de hamarabb megunom azokat és mindig találok újabbakat. Visszagondolva, az igazi kedvencekre a mai napig emlékszem és a cipőim közül valók:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az emlék....hát igen, az teszi fontossá talán az én sálamat is.

      Törlés
  4. Szerintem sokunknak van ilyen... s milyen jó is ez. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó dolog, valóban. Jó (lehet), ha nemcsak sálból van ilyen.:)

      Törlés
  5. Hát akkor ne hordj másik sálat! Minek, ha egyszer ő az igazi. :-)

    VálaszTörlés