2014. március 17., hétfő

Ma éjszaka...

...újra kitisztult az ég,  aztán a hajnalban feltámadó szél útnak indította a felhőket. Jókedvű fogócskába kezdtek, míg a nap közben bújócskát játszott velük, hol egyik, hol másik háta mögé rejtőzve el.
Sokadik nap már, sokadszorra figyelem ezt a tiszta kékséget ahogy rövid idő múlva újra megjelennek a felhők, mintha rongyszőnyeget terítenének a nap lába elé. A fák ágai selyemszirmaikkal bólogatnak, némelyik szinte tornamutatvánnyal edz, úgy várja  a tavaszt. A színek: a színek nem hazudnak. Előbb - utóbb a szél meghozza az új tavaszt, feltartóztathatatlanul....az ibolya úgy virít, szinte az egész kertet beborítja, de legszebb az árnyékban. 

8 megjegyzés:

  1. De szeretem az ibolyát. Tényleg szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is szeretem. Úgy látszik, ő is óvatos a tavasszal, csak itt az árnyékban megbújva várja.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Óó! Már egészen jól értem az uff - odat.:) (remélem:))

      Törlés
  3. ...kicsit szomorkáns, de valahogy ide illik ez a vers. (pár napja találtam a fészbukon):

    Reményik Sándor

    Ezt a sírfeliratot a kolozsvári temetőben olvastam, négy sort pedig magam álmodtam hozzá.

    "Itten nyugszik... (Be mindegy már a név.)
    És menyasszonya."

    Mások a tavaszból tovább haladtak
    A nyár s az ősz felé.
    Lángoltak, gyümölcsöztek és arattak.

    Ők ketten az ibolyák közt maradtak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda kincset hoztál, barátom! Köszönöm, nagyon szép. Úgy látszik, mi már csak így vagyunk vele: ami szép, az általában szomorú...(?):)

      (és hála a látogatásodnak, egyéb kincsesbányára is bukkantam, mindenféle Mondatokkal:))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Oda vagyunk a tavaszért, a reményért, az ígéretért, neki még mindent elhiszünk.:)
      Ti pedig érthető, hogy még különösebben, mint más.:)

      Törlés