2013. május 30., csütörtök

Csizmásodom

Az biztos, amikor 3 éve megvettem életem első gumicsizmáját, (fekete és a piacon fellelhető legegyszerűbb, nekem mégis tetsző fazont), nem hittem, hogy valaha "normális" helyre is hordani fogom. Akkor éppen Gemencre indultam 3 napra s azóta hébe - hóba vettem fel, amikor nagy sár volt a kertben. És eszembe jutott, hogy kislánykoromban apukám csizmáját mire használtam:) Mindenáron meg akartam tanítani a cicánkat, hogy abban aludjon. De annyira élelmes volt, folyton kiszabadult.:)
Ma, ebben az irdatlan felhőszakadásban még az is kérdéses volt, egyáltalán el tudok - e indulni. Aztán nagy levegőt vettem és belebújtam. Volt aki megjegyezte: "látod, ez kellene nekünk is!":)
Magamban pedig megállapítottam: mennyire kényelmes és praktikus. Miért bonyolítunk dolgokat?:)

20 megjegyzés:

  1. Nagyapám telente gumicsizmában jött ki a jégre... nekifutott és a gumicsizma talpán: husss... be sem értem a tip-top cipős korcsolyámmal. :-)

    Mi mindenre jó... :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez mekkora!:)
    Ez még nekem sem jutott eszembe eddig...pedig így én is szívesen korcsolyáznék:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kipróbálhatod télen, de vigyázz vele, mert a teljes talpán kell így csúszni, inkább a sarkán... gyakorlást igényel. Talán csak a nagyapáink voltak jók ebben... :-)

      Törlés
    2. :) köszi a tanácsod, megfogadom. Csak legyen jég! Elég ritkán akad ilyen lehetőség.
      Igen: elképzeltem nagyapádat (bár nyilván nem láttam), mégis: jópofa kis öreg lehetett.:)

      Törlés
    3. Ha még kis öreg lett volna... futottak utána a nők! :-)))

      Törlés
  3. a gumicsizmából már sok nagy dolog nőtte ki magát a történelme folyamán (gondolok itt most elsősorban nem csak magamra)...hanem...(lehet nem mindenki tudja az olvasóid közül): pl. egykoron a finn "nokija" cég is gumicsizma gyárként kezdte megalapozni hírnevét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áhhhh:)...ezt nem hiszem el:) Te is??? Éreztem én, hogy oka van annak, hogy gyerekkorom óta vonzódom a gumicsizmához:DD
      És köszönöm, megint tanultam valamit.
      Rögtön rákerestem a Nokia történetére, (nem mintha nem hittem volna Neked) - de hát Te honnan tudod ezeket? Mindenesetre talán az sem véletlen, hogy nem akarok évek óta megválni a Nokiámtól:) Ki tudja, milyen lehetőségek vannak benne? Vagy még inkább a csizmámban:)

      Törlés
  4. A nagyapám télen-nyáron gumicsizmában járt. Kapcaronggyal tekerte be a lábát és úgy bújt bele. Hazaérve a rongyokat ott szárogatta a sparhert mellett.
    Nekem nincs, pedig sokszor de jól jönne a kutyasétáltatáshoz.
    A cicás sztori aranyos! :)

    VálaszTörlés
  5. Kapcarongy!:) Erről csak regényekben olvastam. Sparhert - ezt viszont ismerem.:) És szerintem nagyon hasznos. Ma is el tudnám képzelni, hogy az melegítsen a konyhában. Igaz, sok minden lassabb és nehézkesebb lenne, de a varázs!:)
    :) Jól bizony, szerintem is. Én ma is örülök, hogy rászántam magam. (kicsifiam már feni rá a fogát:))
    :D Szegény cica. Szüleim hiába mondták, hogy cica a kutyussal ellentétben nem tanítható.:)

    VálaszTörlés
  6. Egy gumicsizma itt a soproni rendezőbe is jól jött volna. Szambázok a vágányok között egy nyári félcipőben munkavédelmi előírás szerint. Vigyáznak még az angyalok. Néha furcsa bizsergető érzésem van. Ilyenkor sárga láthatósági mellényemtől igyekszek megszabadulni. Levételekor statikusan kisülök kezemen át a fogason.:-)

    VálaszTörlés
  7. Sár van ott is, Tibor?
    Az angyalok vigyáznak, igen - és szabad segíteni nekik:)
    Ezek szerint Te munka közben töltődsz:)

    VálaszTörlés
  8. Van rendesen, de majd csak felszárad. Ahogy itt a szél fúj a sík terepet mihamarabb kiszárítja. Talán így jó lesz a VOLT fesztivál kemping melletti füves területe is.
    Töltődök biz a mikroszálakkal együtt. Tudod az első kis villám észhez térít mindig. :-)
    A fogasra ezután nem teszem a sárga mellényt.

    VálaszTörlés
  9. Sok ember kívánsága csak megfogan egyszer és látunk még napot a nyáron.:)
    Igen, jobban megjegyezzük azokat a dolgokat, amik megijesztettek egyszer.
    Kezedben csak nem tarthatod?:)

    VálaszTörlés
  10. Úgy legyen!
    Van a széknek háttámlája és azon még valamelyest szárad is.:-)

    VálaszTörlés
  11. No meg nincs potenciál különbség a szék meg közöttem. Valami ilyesmiről beszélgetett Öveges professzor is az egykori TV-s sorozatban.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh! Tényleg, erről is mesélt?:) Bár gondolom, nem a Te székedről, hanem általában a fa és az ember közötti feszültségkülönbségről - vagy hogy kell azt mondani?:)
      Néztem Őt, ha tehettem és magával ragadott a lelkesedése:)

      Törlés
  12. Diákkoromban a gumicsizmába kapca helyett Népszabadságot tekertünk a lábunkra. Egyszerhasználatos... Minden nap jött az utánpótlás.
    Itt meg a gumicsizma mindenkinek elengedhetetlen tartozéka. Állandóan szakad az eső. Vagy ha nem, akkor öt perc múlva no.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jaj, ez de jó! Népszabadság, mint (kapca)rongy:D - bocsánat. De mennyivel praktikusabb! Mindig új, mindig tiszta, mindig friss:) - és még mosni se kell! Utána még mindig lehet gyújtósnak használni.
      Lassan itt is. Ma sajnáltam utólag, hogy nem abban indultam útnak, de holnap újra felveszem. Ahogy írod, most nagyon hasonló idők járnak errefelé is.:(

      Törlés