2013. május 23., csütörtök


14 megjegyzés:

  1. Nagyon fülbemászó!
    Lehet, hogy egész nap ezt fogom dudorászni :))

    VálaszTörlés
  2. :) No, akkor Te is úton vagy:)
    Én meg reggel kaptam magam rajta:)
    Amúgy ez a lány...nem lány, szerintem minimum szirén:)

    VálaszTörlés
  3. :)) Én is.
    Hallgattam új felvételeit és egyre jobb:) (pedig azelőtt is átgázoltam árkon - bokron át, hogy bejussak egy koncertjére.:) Egyszer!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Ó, akkor épp eggyel többször voltál, mint én :)

      Törlés
    2. Ha mind a ketten hozzáadunk egyet az eddigi számhoz, ez akkor sem változik:)
      Talán "csak" annyi, hogy lenne egy közös élményünk.:)

      Törlés
  4. Szép napot!
    Nekem is nagyon bejönnek a dalai és a zenéje, mint ez:

    http://www.youtube.com/watch?v=O7IO0yrdv3k

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)

    Nagyon jó! Gondolom, nem véletlenül választottad.:)

    VálaszTörlés
  6. Akkor fussunk fiúk ,ha kedves az életünk!
    Akhelóosz folyamisten (vagy Phorküsz tengeristen [3]) és Melpomené múzsa (vagy Terpszikhoré, illetve az egyik pleiasz, Szterópé) leányai, vonzóak és borzalmasak egyszerre. A kísértés, a világi örömök és az érzéki vágyak megtestesítői: bűvös hangú, asszonyfejű, de madárszárnyakkal és karmokkal rendelkező szörnyek. Varázslatos hangjukkal és bölcs mindentudással elcsábítják a tengerészeket, majd megölik őket.
    Wikipédia

    VálaszTörlés
  7. Popeye:
    Ezeket kire érted? - én senki "ittlévőről", de még kedves hangú énekesnőmről sem tudnék ilyesmiket állítani:)

    VálaszTörlés
  8. Tibor,ez meg nekem tetszik.
    http://youtu.be/dOxrIroPcxw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Popeye:
      :) Nem tudom, Tibor mennyire gyakran olvasgat errefelé: szerintem meg kellene próbálnod más módon üzenni neki.:)
      Elég gyenge a hang a linken és hiába is kerestem, én nem találtam igazán élvezhető felvételt ehhez.

      Törlés
    2. Nem tudok Tibornál kommentelni, nem tudod hogyan lehet,meghívásos a blog gondolom?
      Pedig nagyon jó a szövege ,és több helyen is fent van a lyutyubon.

      Törlés
    3. Írtam a Tibornak, a többit majd Ő....

      Törlés