2014. április 1., kedd

Kettőt egy csapásra:)

Nem legyekről van szó. Pasikról. És nem úgy, hanem csak úgy...könnyeden, a játék kedvéért. Úgyis napja van.
 Egész pontosan a szóban forgók buszsofőrök. Egyikükről már tettem is említést, korábban. Aki olyan kedveset, szépet mondott egy alkalommal, amikor a kérdésemre így válaszolt: "Önnek bárhol megállnék". A történet azóta is folytatódik, bár én már többször azt gondoltam, ennyi volt, szép volt. 
Történt a fenti eset után nem sokkal, hogy felszállván a buszra és megörülve a "kedves ismerősnek", kérdés után lehuppantam az első ülésre és az utat ( az előző élményen felbátorodva) végigbeszélgettem a buszsofőrrel. (aki ugyebár olyan udvarias volt:)) Szó, mi szó, kellemesen éreztem magam, derűsen beszélgettünk, mintha régi ismerősök lennénk. 
Néhány nappal később:
Elfoglalom a helyem és természetesen megkérdezem a kedves buszsofőrt (aki  bárhol megállt volna)
- Milyen volt az út V.- be?
Kicsit elgondolkozik, majd így szól: "ott nem én voltam, AZ a kollégám":). 
Akiről már azóta azt is tudom, hogy Gyula. De a Gyula nem ajánlkozott bárhol megállni, ő egyszerűen csak beszélgetett velem, ahogyan azóta is, ha alkalom adódik és minden alkalommal ugyanolyan kellemes a társalgás. Nos, ugyanígy elcseverészek a nekem bárhol megálló buszsofőrömmel is és valahányszor így szól: 
" az nem én vagyok, hanem a Gyula", a poén mindig ül. Eleinte még eljátszott gondolattal, hogy a kedvemért majd milyen színű ingben fog vezetni és arról felismerhetem .:)
Mostanra már kiismertem őket:), szóval pontosan tudom, mikor beszélgetek és miről a Gyulával és mikor a kollégával, aki azóta is megkérdezi, hogy a színháznál szállok - e le:)
Különösen kedves barátom a történetre így reagált:
"Látod, egy kor után teljesen mindegy, csak pasi legyen!":D

12 megjegyzés:

  1. Hihihi, no azért azt még egy kor után se. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod...akinek nem volt más választása, mint Ádám:)

      Törlés
    2. Isten megteremtette Ádámot, majd magához hívta:
      - Ádám! Teremtettem neked agyat, hogy tudj gondolkodni!
      És teremtettem neked nemi szervet, hogy tudj szaporodni!
      Ádám boldog, újjong. Ám Isten félbe szakítja:
      - Csakhogy egy kicsit kevés vért teremtettem beléd, ezért a
      kettőt egyszerre nem tudod használni!!

      Törlés
    3. :)
      Szerintem ebben semmi hiba nincsen, mert úgyis a szív dönti el, hová pumpál vért.:)

      Törlés
    4. Nem, nem Libus, Ádámnak nem volt más választása. :-) Készen kapta a hölgyet, punktum.

      Törlés
    5. :)
      Miért is akart volna mást választani, ha egyszer tökéleteset kapott, ráadásul készen - ellentétben Évával:D (bár vannak más elméletek:).

      Törlés
    6. Mondta Isten: Menj le abba a völgybe!
      És Ádám megkérdezte: Mi az a völgy?
      És Isten elmagyarázta neki, hogy mi az a völgy.
      Aztán Isten azt mondta: Ússz át a folyón!
      És Ádám megkérdezte: Mi az a folyó?
      És Isten elmagyarázta neki, hogy mi az a folyó,
      majd hozzátette: Kelj át a hegyen!
      És Ádám megkérdezte: Mi az a hegy?
      És Isten elmagyarázta neki, hogy mi az a hegy,
      majd hozzátette: A hegy túloldalán találsz egy barlangot.
      És Ádám megkérdezte: Mi az a barlang?
      És Isten elmagyarázta neki, hogy mi az a barlang,
      majd hozzátette: A barlangban találsz egy asszonyt.
      És Ádám megkérdezte: Mi az az asszony?
      És Isten elmagyarázta neki, hogy mi az asszony,
      majd hozzátette: Azt akarom, hogy szaporodjatok!
      Mire Ádám megkérdezte: Hogyan kell szaporodni?
      Isten ezt is elmagyarázta neki, majd Ádám elindult.
      Le a völgybe, át a folyón, át a hegyen, be a barlangba,
      ott megtalálta az asszonyt, És kb. öt perc múlva visszajött.
      Isten mérgesen kérdezte: Most meg mi van?
      Mire Ádám: Mi az a fejfájás?

      Törlés
    7. Évának senki nem magyarázott semmit.:)

      Szegény Ádám: a Földet uralma alá hajtotta, de egy fejfájás erősebb nála:)

      Törlés
  2. név:.................2014. február 19. 20:36

    Szép gyermekkor jöjj vissza egy szóra:
    Őszi rózsa, fehér őszi rózsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ?
      Akkor is és most is ugyanaz a válasz: EGY szóra ne jöjjön:)
      (igaz, egy szó az Élet is:D)

      Törlés