2014. január 12., vasárnap

Aludj, Szívem

aludjál, Szépem
ne riasszon meg utcazaj
sem a múltnak gondjai mik mára
füstté lettek hiába voltak oly sokan
nézd a tűzfényben ragyogó képeket
tiéd volt minden szépség: te vagy az magad
s ahogy az árnyékok játszanak
úgy vidámodjék szíved  - ez csak egy dallam
egy csendes esti ének ami megérint
lágyan észre se vedd - hisz a váratlanság megijeszt
aludj Szívem szép álmod nyírfalevélen lassan libbenve
jön zizzenetlen hangja sincs mert nem kell már szó
engedd becsukódni szemed s képzeld azt
hogy Te vagy a legboldogabb ősz gyerek

lám, észre sem vetted s elaludtál, Szívem
s mert nem hagy magadra egy angyal érkezik
lépte nesztelen úgy jön észrevétlen fát tesz a tűzre
hogy meleged ki ne hűljön a téli éjszakán
s elandalodhatsz majd a lángok duruzsán
látod  az erdőt  mi táncolva körbeölel
ne ébreszd fel a félelmet - hiábavaló!
az Idő ma is ugyanaz s pilládon az álom láblógatva ül
elillan a rossz homlokod barázdáiról
aludj Szívem, aludj csak

9 megjegyzés:

  1. Ó, ha egy ilyent nekem énekelne valaki! De szép! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pipulka:
      Szerintem nem rám gondoltál:D
      Egészen biztosan van olyan, aki szívesen venné, ha Te énekelnél Neki. És az már majdnem ugyanaz.

      Törlés
    2. Vénember:
      látod...észre se vetted:)))

      Törlés
    3. Én már sokat énekeltem. Berekedtem, köhögök és náthás vagyok. Most nekem énekeljenek! :-)

      Törlés
    4. :)
      Kérted már Őt is?:) - ne is mondd, tudom a "kérés nagy szégyen":)

      (én is)

      Törlés