2013. július 18., csütörtök

Van, aki jobbról, van, aki balról...

A kertészkedés ártalmai. Már gyerekkoromban is megkérdőjeleztem a kapálás közbeni kötelező haladási irányt. (még kis is próbáltam!...igaz, nem sok sikerrel) Ma is úgy gondolom:  logikus volna nem előre haladni munka közben, hanem hátrafelé, hogy ne tapossam le a már szépen kitisztított/kigazolt és frissen kapált földdarabot. Tudnak valamit a rákok.:)
Vagy itt van ez a másik kardinális kérdés, hogy ki milyennek szereti a holdat? Dagadó (tehát balról hízik) állapotában vagy inkább fogyónak, amikor jobbról először még buci képe lassan elapad?
És hogy ki ne hagyjam a legfontosabbat, nemrég nagyfiam  mesélte, hogy megállították a következő körkérdéssel: "Szerinted mennyi eszed van neked?". Tudva, hogy ez az egyetlen, ami igazságosan van elosztva, ma se tudok jobbat, mint az a bácsi, aki a kérdezőnek  ezt válaszolta:
 - Hát fiacskám, elég kevés lehet, ha megálltam neked erre a kérdésre!
Szóval...jobbról vagy balról?:)

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ...és "szemtől - szembe". A Hold sose fordít hátat.

      Törlés
  2. Én is próbálkoztam anno hátrafelé kapálni, mert úgy esett kézre, és úgy volt logikus, de a szomszéd bácsi kiröhögött, úgyhogy kísérleteim kudarcba fulladtak.
    Én a dagadót szeretem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Sose hittem, hogy ezzel más is próbálkozott!
      Lehet, hogy fura, de én a fogyót egy picivel jobban.:) (a teli után)
      Ez összefügghet valamilyen személyiségjeggyel?:)

      Törlés
  3. Én is a fogyót szeretem jobban, az olyan mesebelibb,...vagy nem is tudom, miért :)

    VálaszTörlés
  4. Megvan, miért utálok kapálni :))
    Nekem a telihold mindig egyforma, azt szeretem...a többit nem szoktam figyelni, tehát a válasz: tökmindegy!
    Az "eszes" is kérdés? :))
    Mindenki úgy érzi neki van a legtöbb, talán az eszesebbek kevésbé.

    VálaszTörlés
  5. Én szeretek:) (kislánykoromban ha megkérdezték, kötözni vagy kapálni szeretnék, mindig a kapálást választottam)
    :)
    Hiszen tudjuk, senki nem reklamál miatta:) (tudod, a vicc...)
    A Te megfogalmazásod is nagyon jó!:)

    VálaszTörlés