2013. július 17., szerda

Szeretem például

Nem vagyok humor herold, meg ez is olyan, mint minden más: akarni nem lehet.
Szóval ma ebéd előtt ott álltam egy műanyagpalackkal a kezemben, benne már igencsak erjedni kezdett a gyümölcslé. (saját eltevés persze) A kupak óriási erővel repült ki a kezemből, a tartalma pedig határozottan de biztosan beterítette az újonnan lecsiszolt és lelakkozott (ergo: tiszta:)) konyhaajtókat, természetesen a gázzal és a padlóval egyetemben. 
Pár pillanatig eltartott, mire felfogtam, mi is történt valójában.
 - Unatkoztam...
Kicsifiú első elképedésében megjegyzésemre hangosan nevetni kezdett, mire már nekem is muszáj volt.:)
Volt azért mondat, amit utána töröltem volna, de a tény, hogy nagyfiam szó nélkül hozta a felmosóvödröt, olyan megnyugtató volt.

11 megjegyzés:

  1. :) Igen, ideje volt már felmosni a padlót.
    Azért az talán túlzás, hogy ezért kellett bajlódni a gyümölccsel, amikor levet csináltunk belőle:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csiszolás, festés, lakkozás? Ez azért több mint egy meszelés!
      Unaloműzőnek egy kis befőzés. Nem aprózzátok Ti sem el.:-)

      Biztosan szaliciles eltevéshez vagy szokva. Ezeket a mostaniakat pedig olyan apró betűs használati utasításokkal látják el. Vagyok ezzel gondban jómagam is vásárlásnál és felhasználásnál egyaránt. Igaz, hogy mostanában nincs befőzés, de van kovászos uborka.

      Törlés
    2. Igen, szeretem a nyarat:)
      (egyébként pedig ez a legolcsóbb módja, hogy pénz nélkül éljen az ember:))
      Egyébként amit csak tudok, tartósítószer nélkül teszek el. Minimálisat használok, aztán előfordul néha egy kis "baleset", de vigye kánya....

      A használati utasításokkal egyetértek. Úgy értem, meg se próbálom őket elolvasni. Reménytelen.:)

      Törlés
  2. Huh! Bocs, de én is jót mosolyogtam, pedig tudom, milyen dühítő tud lenni egy ilyen eset.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Nálam rosszabb: sírógörcs. De már van benne gyakorlatom.

      Törlés
    2. Azt hiszem, nálam is az lett volna...minimum :)

      Törlés
    3. Aminek ki kell jönnie, az csak jöjjön...meséljek még? Biztosan Te is tudnál, de ilyenkor az ember úgy érzi, CSAK vele történik ilyen.
      Most nagy segítség volt Kicsifiam nevetése.:)

      Törlés
  3. A kapott segitsegre gondoltam elsokent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Stalika! Az tényleg NAGYON jólesett. A nevetés is....!
      (és köszi - mert én megint elszálltam volna és sokfelé keresgélnék még ma is)

      Törlés