2014. augusztus 6., szerda

Varázs

Megvan annak a különös varázsa, hogy van egy város ebben az országban, ahol születtem, ahol éltem nem kevés évet, ahová jönni boldogság volt mindig és én büszke voltam érte. És én azt hittem....ismerem. Legalább is valamennyire. S most néhány napja jövök - megyek Veled a városban és környékén és olyan csodákat látok, olyan helyekre viszel, ahol azelőtt sosem jártam. Amikről nem is tudtam. Én, aki helybeli vagyok és úgy volt, megmutatom Neked a helyet, most itt állok leforrázva, mint aki nem is élt sosem itt és szinte semmit nem tudok városomról. 
Ma éppen sportmúzeumban jártunk. Mennyi siker született ebben a városban, milyen élet, milyen pezsgés van itt, amiről eddig sejtelmem sem volt.
Ez itt természetesen nem a sportmúzeum. :)
Ideje volt, hogy megérkezzél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése