2013. augusztus 11., vasárnap

Van egy verzióm nekem is.

Közben családommal nyaraltam, ez egy kicsit elvette a netezési kedvem:), de ennyi idő múltán sem kopott az emlék, sőt...hát szeretném leírni az én verziómat is. Ez a találkozó ugyanis többek között erről is nevezetes: alaposan megtanultuk, hogy minden történetnek annyi verziója van, ahányan elmesélik. Ilyen például a réz...bagolyé, bár egyes elvetemültek állítják, hogy az csakis és úgy igaz, ahogyan ő mondja és minden más állítás csak az övének megerősítése, de hát ilyenek mindig is voltak a történelemben. Akik visszaélnek hiszékenységgel és ártatlansággal, az ember eredendően félő természetével és meséket találnak ki a népnek. Hogy én magam elhittem - e? Naná! Lelki szemeimmel láttam a fák között repülni, láttam nagy sötét szárnyait és csak azért nem mentem be egyedül az erdőbe, ahol lakik, mert tudtam, utána nekem sem hinnének a többiek. Utolsó napokra ugyan már nemes egyszerűséggel Ubagollyá lett a szörny,  s mivel Elek blogján a fotója is látható, kételye most már senkinek nem lehet.
Először is a hely. Mármint az Őrség. Ahol sosem jártam azelőtt, csak hallottam szépségét, s nagyon vártam, hogy lássam is.
Amikor kocsiba ültünk Katicivel és a 65 km - es sebességgel száguldozó Etelkában megszólalt a vadonatúj GPS: "gyorsan hajtasz":D,  tudtam itt baj nem lehet. A helyszínre érve már kellőképpen szélesre állt a szám és úgy is maradt. Onnantól kezdve nem volt egy perc, amikor ne lett volna ok a jókedvre. Önismeretemhez újra hozzátett ez a tapasztalat, mármint hogy képes vagyok több mint két napon át szinte folyamatosan nevetni. Ja! A hely: egy 10×5 m - es területen egybefüggő szőlőlugas alatt üldögéltünk. És ez már meg is adta az alaphangot, hogy aztán órákon át, néhány túra és éjszakai fürdő között legyen hely megváltani a világot és legfőképp magunkat. Hatalmas eszmecserék, jóízű viták, személyes beszélgetések...s ezekhez már csak hab a tortán a káposztás lángos, a jóízű ételek, amiket egy csodaszakács készített közülünk.
Erre a két napra visszavedlettem kávéivóvá én is, csak azért, hogy "ágyba" kapjam.:) (ezt nem lehetett kihagyni)
És a lelke a helynek egy fantasztikus házaspár, akiktől a hegyek is életre kelnének és örömtáncot lejtenének, mert egyszerűen: Jó velük!

15 megjegyzés:

  1. Szia Hajnalfürdő, Katicitől átjárok ám hozzád is egy ideje csendben olvasgatni és örülök, hogy ma is így tettem:) tetszett a "verziód" de tényleg egész más hangulatú mint a többi......olyan Hajnalfürdős:)) de azért nem baj ha picit irigykedem ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Persze, hogy más hangulatú, hiszen Pipulka már bucira aludta magát az új bugyijában, mire a társaság másik fele több órás vonatozás után megérkezett:) Az igaz, hogy volt aki ezalatt nagyon finom vacsit rittyentett.:)
      Irigykedni szabad - e? Hát persze! Általában az annak "rossz", aki irigy, de jelen esetben csak azt tudom mondani Neked, hogy amint látod, csak éltünk egy lehetőséggel mindannyian.
      És köszönöm, hogy szóltál, nekem egyetlen Eszter!:)

      Törlés
  2. Igen, olyan érdekes, hogy kiben mi maradt meg erősebben. Tarka rongyszőnyeg az összkép. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére sok fotó készült, mert minden percéről ezer élményem van.

      rongyaimból szőttem
      egy szőnyeget gyere szállj fel
      és utazz velem:)

      Törlés
    2. http://www.youtube.com/watch?v=tUjaCyajRR4

      Törlés
    3. :) jaja, valahogy így...
      Ez kimaradt akkor az autóban:)

      Törlés
    4. Szálltunk ám csak ügyesen titkoltuk :)

      Törlés
    5. Óh, hallottam ám azt a dörmögést - vagy valami hasonlót - onnan előlről....:)

      Törlés
  3. Hiszen mindannyian ilyen tarka rongyszonyegen jarunk.
    Mi tegnap voltunk blogtalin, Matra-idezo, barati egyuttletben, bekesen es boldogan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mátra - idéző!:) Bevallom, itt is meg voltatok idézve többször is, hiszen Tibornak és nekem vannak emlékeink:)

      Törlés
  4. Jó volt olvasni a Te verziódat is.
    Jó kis társaság ez, szerintem. Úton hazafelé máris hiányoztatok:)

    VálaszTörlés
  5. :-) Netezési kedvet és időt pici munkahelyen töltött időben a Nap sütötte és egy hosszú hétvégére a kollégák családjai közé vitték. Jó, hogy ismét olvashatlak. A rózsán egy szál ismét nyílik.

    VálaszTörlés
  6. Olvastalak...azért nem volt az annyira pici munkahelyen töltött idő:) Szerencsések egyik buliból "esnek" a másikba. Jó is az!
    :)

    VálaszTörlés