2013. augusztus 21., szerda

Teleholdas

körbejár a hold
elvesztettem udvarán
mai fényemet

11 megjegyzés:

  1. Remélem, már meglelted :)
    Nagyon szép a haiku

    VálaszTörlés
  2. Körbeért azóta és megnéztem: ma nincsen udvara.:)

    VálaszTörlés
  3. Én is teliholdrajongó vagyok, már tegnap este is bámultam őt:) szépet írtál megint.

    VálaszTörlés
  4. Annyira különleges színben láttam tegnap este....

    VálaszTörlés
  5. Igen, itt is az volt: narancsos, aranyszín ragyogó, annyira telt színe volt, szinte mosolygott. Ezek szerint nemcsak én láttam annak.

    VálaszTörlés
  6. http://player.vimeo.com/video/58385453?autoplay=1
    Ez nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon szép!:) Köszönöm!
      Lehet tudni valamit a felvételről?:) Mert szívesen részt vennék egy "ilyenen" élőben....:)

      Törlés
  7. Megnéztem. Ez tényleg nagyon szép! Méltó a bejegyzéshez :)

    VálaszTörlés