2013. augusztus 16., péntek

Így is


ültem Veled egy falevélen Szívem...majd egy könnyű pára egy léleké elfújt onnan
kedvedért egy sarokba bújtam kucorogtam időtlenül Benned rejtőzve
hallgatagon fürödtem a hangodban s mert ez volt az ára elmerültem a félelemben  - hogy egy legyek Veled.
A víz sem kérte hogy játsszál csak örült hogy napja van és minden hullám daloddá lett
Kisértelek mindenhová, hol azt hitted  kicsiséged mögé rejtőzhetsz tükröt tartottam Eléd s néztelek.
Úgy vágytam örömömet osztani te pedig hajtogattad itt csak fájdalom van hát engedtem, takard magad.
Űzted lelked sötétségen át míg a Hold maradt társad s én most fényéből szőtt gyöngyöket szórok Eléd
hogy hajnali szívverésed csillogásuk táncával ébresszen



7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Te Csajszi!:) Te beszélsz?
      Azért köszi, pipul...:)

      Törlés
  2. Mindig azon gondolkodom, hogy tudsz ennyire szépen írni??
    Ez gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Hát...köszönöm.
      Mindenesetre ezek nem egyetlen pillanat történései voltak.
      Hogy aztán hogyan állnak össze a szavak, azt már nem tudom. Azt hiszem, ezt nem kell magyaráznom, nem is tudnám. Csak jön, mert jönnie kell:)

      Törlés
  3. Ez csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  4. ültem Veled egy falevélen.... annyira finom, könnyed, tünékeny kép, és minden sora
    gyönyörűséges, gyengéd. Honnan jön ez neked?
    na és a zene, eléggé "mazohista" vagyok, kétszer is meghallgattam, ha fáj hát fájjon kétszer:))

    VálaszTörlés