2013. december 18., szerda

Ha újra születnék

Szellő lennék s gondolatból szőtt
varázsszőnyegen járnám veled az Eget
a sóhajban én lennék a halk susogás
gitárhúron hang lennék...a dallam
a pengetésben a rezdülés.
Ha újra születnék én lennék az ételedben
az íz mi jólesőn olvadna nyelveden,
én lennék a csillogás valahány
tekintetbe nézel és nem tudnád engem látsz.
Az estében egy szó volnék: az Egyetlen
s beülnék a  Hold ladikjába a magány helyére,
hogy hajnalra egy sugár ívén gyöngyként legurulhassak.
Gyöngyburkomból kikelnék s ablakodban táncoslánnyá válnék.
Fájdalomban lennék a gyengéd érintés
hogy felszippantsam az érzést
lennék a hiányban az űr hogy ne legyen 
semmi mi gyötörhetne.
Ha újra születnék én lennék a vágy
mi ezt az őrült forgást elindította
és én lennék a tenyér is, hogy lágyan
féken tartsam és utadba tereljem az álmokat.

Minden lennék és beszélgetnék
folyton az Éggel beszélgetnék......

7 megjegyzés: