2016. szeptember 10., szombat

Bárhol is légy...

...az én otthonom ott van, ahol te vagy.

2 megjegyzés:

  1. Ruth pedig monda: Ne unszolj, hogy elhagyjalak, hogy visszaforduljak tőled. Mert a hova te mégy, oda megyek, és a hol te megszállsz, ott szállok meg; néped az én népem, és Istened az én Istenem.
    A hol te meghalsz, ott halok meg, ott temessenek el engem is. Úgy tegyen velem az Úr akármit, hogy csak a halál választ el engem tőled.

    ( Ruth könyve )

    Igaz, ezt egy meny mondja az anyósának, ami nem épp mindennapi. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszönöm a kiegészítésed. Kinek mit jelent egy ilyen mondat, az mindig izgalmas. Nekem a Te idézeted egy kicsit "földhöz ragadt", bár tudom, ez fura lehet. A léleknek számomra van a testtől elválasztott része, amit én ezzel tudnék kifejezni legjobban: már tudom, hogy a ködben nem a lelkem csak a testem veszíthetem el, hogy a lélek az valami olyan, amelyik kézen fogja és együtt vezeti a szívet és az elmét.
      Számomra így nem furcsák Ruth szavai sem, mert a léleknek közömbös a szó: "anyós", a lélek számára a mi emberi mércével kifejezett kapcsolataink kevesek.:)

      Törlés